top of page

§1.

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…cÄ… osobÄ… prawnÄ…, której przepisy szczególne przyznajÄ… zdolność prawnÄ…, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

  2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.);

  3. Regulamin – niniejszy Regulamin Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… w ramach Sklepu, sporzÄ…dzony wedle art. 8 ust. 1 pkt 1 oraz ust 3 Ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…;

  4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostÄ™pny pod adresem www.vikingbeardoil.pl, za poÅ›rednictwem którego Klient może w szczególnoÅ›ci skÅ‚adać Zamówienia,

  5. Prowadzący Sklep - Michał Okoń, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Demigod Michał Okoń w Warszawie, 01-918 Warszawa, ul. Tomasza Nocznickiego 29a/230, NIP: 951-215-65-20, REGON 142741686;

  6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie;

  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiÄ™dzy ProwadzÄ…cym Sklep a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.);

  9. Ustawa o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.);

  10. Zamówienie – oÅ›wiadczenie woli Klienta, zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia Umowy sprzedaży, okreÅ›lajÄ…ce w szczególnoÅ›ci rodzaj i liczbÄ™ Towaru.

 

§2.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin okreÅ›la zasady korzystania ze Sklepu, który dostÄ™pny jest pod adresem www.vikingbeardoil.pl.

  2. Sklep prowadzony jest przez ProwadzÄ…cego Sklep.

  3. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem speÅ‚nienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, nastÄ™pujÄ…cych minimalnych wymagaÅ„ technicznych:

    • w celu poprawnego korzystania ze Sklepu i jego funkcjonalnoÅ›ci, a w tym skÅ‚adania zamówieÅ„ należy posiadać urzÄ…dzenie z dostÄ™pem do sieci Internet i z zainstalowanÄ… przeglÄ…darkÄ… internetowÄ…;

    • korzystanie ze Sklepu możliwe jest wyÅ‚Ä…cznie przez przeglÄ…darkÄ™ internetowÄ…;

    • Klient powinien ponadto posiadać aktywne konto poczty elektronicznej.

  4. ProwadzÄ…cy Sklep nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za nieprawidÅ‚owe dziaÅ‚anie Sklepu, jeżeli sprzÄ™t lub oprogramowanie, z którego korzysta Klient nie speÅ‚nia wymagaÅ„ technicznych okreÅ›lonych w niniejszym Regulaminie.

  5. W celu korzystania ze Sklepu Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

  6. Zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia Å›wiadczenia usÅ‚ug za poÅ›rednictwem Sklepu do osób, które ukoÅ„czyÅ‚y wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostanÄ… o powyższym powiadomieni.

  7. Klienci mogÄ… uzyskać dostÄ™p do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za poÅ›rednictwem odsyÅ‚acza zamieszczonego na stronie serwisu www.vikingbeardoil.pl/regulamin oraz informacji zamieszczonej w stopce podczas skÅ‚adania zamówienia. 

  8. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególnoÅ›ci ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowiÄ… zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

 

§3.

Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Klient może zÅ‚ożyć Zamówienie po zapoznaniu siÄ™ z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji. NiezbÄ™dne jest również zÅ‚ożenie oÅ›wiadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

  2. Sklep może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu, jak również może ograniczyć jego dostÄ™p do części lub caÅ‚oÅ›ci zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególnoÅ›ci, gdy Klient:

    • podaÅ‚ dane niezgodne z prawdÄ…, niedokÅ‚adne, nieaktualne, wprowadzajÄ…ce w bÅ‚Ä…d lub naruszajÄ…ce prawa osób trzecich;

    • dopuÅ›ciÅ‚ siÄ™ za poÅ›rednictwem Sklepu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,

    • w szczególnoÅ›ci dóbr osobistych innych Klientów Sklepu; dopuÅ›ci siÄ™ innych zachowaÅ„, które zostanÄ… uznane przez Sklep za zachowania niezgodne z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania

    • z sieci Internet lub godzÄ…ce w dobre imiÄ™ ProwadzÄ…cego Sklep.

  3. W celu zapewnienia bezpieczeÅ„stwa przekazu komunikatów i danych w zwiÄ…zku ze Å›wiadczonymi w ramach Sklepu usÅ‚ugami, ProwadzÄ…cy Sklep podejmuje Å›rodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeÅ„stwa Å›wiadczonych usÅ‚ug, w szczególnoÅ›ci Å›rodki sÅ‚użące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyÅ‚anych w Internecie.

  4. Klient zobowiÄ…zany jest w szczególnoÅ›ci do:

    • niedostarczania i nieprzekazywania treÅ›ci zabronionych przez przepisy prawa, np. treÅ›ci propagujÄ…cych przemoc, zniesÅ‚awiajÄ…cych lub naruszajÄ…cych dobra osobiste

    • i inne prawa osób trzecich;

    • korzystania ze Sklepu w sposób nie zakÅ‚ócajÄ…cy jego funkcjonowania,

    • w szczególnoÅ›ci poprzez użycie okreÅ›lonego oprogramowania lub urzÄ…dzeÅ„;

    • niepodejmowania dziaÅ‚aÅ„ takich jak: rozsyÅ‚anie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam);

    • korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sklepu;

    • korzystania z wszelkich treÅ›ci zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie wÅ‚asnego użytku osobistego;

    • korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiÄ…zujÄ…cego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

​

§4.

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za poÅ›rednictwem Sklepu należy wejść na stronÄ™ internetowÄ… www.vikingbeardoil.pl, wybrać zakÅ‚adkÄ™ „sklep”, a nastÄ™pnie podążać za komunikatami, które wyÅ›wietla strona.

  2. Do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów nie jest konieczne zaÅ‚ożenie konta przez Klienta.

  3. Zwarcie Umowy sprzedaży Towarów wymaga podania przez Klienta nastÄ™pujÄ…cych danych:

    • imiÄ™ i nazwisko,

    • adres dostawy,

    • numer telefonu,

    • adres poczty elektronicznej,

    • dane niezbÄ™dne do wystawienia faktury.

  4. Podanie danych wskazanych w ust. 3 jest konieczne do zawarcia Umowy sprzedaży i jej realizacji.

  5. Do momentu naciśnięcia przycisku "Zamawiam i Płacę", Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych.

  6. ZÅ‚ożenie przez Klienta Zamówienia stanowi oÅ›wiadczenie woli zawarcia ze Sklepem Umowy sprzedaży zgodnie z treÅ›ciÄ… Regulaminu. 

  7. UmowÄ™ traktuje siÄ™ za zawartÄ… z momentem wpÅ‚ywu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu, pod warunkiem zgodnoÅ›ci Zamówienia z Regulaminem.

  8. Po zawarciu Umowy sprzedaży Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierajÄ…cÄ… potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz w zaÅ‚Ä…czniku plik pdf. zawierajÄ…cy niniejszy Regulamin.

  9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

§5.

Dostawa

  1. Dostawa Towarów możliwa jest w obrÄ™bie obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, jak i wybranych paÅ„stw europejskich i odbywa siÄ™ pod adres wskazany przez Klienta w trakcie skÅ‚adania Zamówienia.

  2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za poÅ›rednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DPD. Nie ma możliwoÅ›ci osobistego odbioru zamówionego towaru w Sklepie.

  3. Koszty dostawy: informacje o kosztach dostawy znajdujÄ… siÄ™ pod adresem: vikingbeardoil.pl/dostawa Dodatkowo koszty dostawy zostanÄ… wskazane w czasie skÅ‚adania Zamówienia.

  4. Termin realizacji dostawy: informacje o czasie dostawy znajdują się pod adresem: vikingbeardoil.pl/dostawa i liczy się od dnia zaksięgowania na koncie Prowadzącego Sklep płatności.

  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie serwisu vikingbeardoil.pl/regulamin, w tym sporządzić jego wydruk.

  6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostÄ™pnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowieÅ„ Umowy sprzedaży Towarów nastÄ™puje poprzez przesÅ‚anie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz poprzez doÅ‚Ä…czenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia do przesyÅ‚ki.

 

§6.

Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane sÄ… w euro i zawierajÄ… wszystkie skÅ‚adniki, w tym podatek VAT. 

  2. Płatności można dokonać za pomocą usługi paypal, lub systemu Braintreegateway.

 

 

 

§7.

Bony rabatowe i ich wykorzystywanie

  1. Bony rabatowe to bony, które nie mogÄ… zostać nabyte drogÄ… kupna, lecz sÄ… wydawane jedynie w ramach kampanii reklamowych, i majÄ… okreÅ›lony okres ważnoÅ›ci.

  2. Bony rabatowe można wykorzystać tylko w okreÅ›lonym czasie i tylko w ramach jednego zamówienia.

  3. Nie można otrzymać zwrotu bonu rabatowego, kiedy towar zostanie caÅ‚kowicie lub częściowo zwrócony.

  4. Bony rabatowe mogÄ… zostać wykorzystane jedynie przed zakoÅ„czeniem procedury zamawiania. Wykorzystanie późniejsze nie jest możliwe. Bonów rabatowych nie można przenieść na osoby trzecie. W braku innych uzgodnieÅ„ nie można Å‚Ä…czyć kilku bonów rabatowych.

 

§8.

Prawo odstÄ…pienia od umowy

  1. Zgodnie z UstawÄ… z o prawach konsumenta Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem może odstÄ…pić od umowy bez podania przyczyny w ciÄ…gu 14 dni od daty odebrania przesyÅ‚ki. OÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy powinno zostać zÅ‚ożone na piÅ›mie, a Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem może posÅ‚użyć siÄ™ wzorem oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy, który stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do Regulaminu i jest dostÄ™pny do pobrania pod adresem vikingbeardoil.pl/regulamin. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysÅ‚anie oÅ›wiadczenia przed jego upÅ‚ywem.

  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartoÅ›ci Towaru bÄ™dÄ…ce wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczajÄ…cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  3. Klient będący konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy oraz koszty wymienione w art. 33 i 35 Ustawy o prawach konsumenta.

  4. W przypadku odstÄ…pienia od niniejszej umowy Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjÄ…tkiem kosztów wymienionych w ust. 3), niezwÅ‚ocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymaÅ‚ oÅ›wiadczenie Klienta o odstÄ…pieniu od umowy.

  5. Sklep dokona zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci przy użyciu takich samych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opÅ‚at w zwiÄ…zku
    z tym zwrotem.

  6. Sklep może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

  7. Produkt powinien zostać odesÅ‚any lub przekazany Sklepowi przez Klienta niezwÅ‚ocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstÄ…piÅ‚ od umowy.

  8. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Prawo do odstÄ…pienia od umowy przez Klienta jest wyÅ‚Ä…czone w przypadku umowy, której przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu Klientowi.

​

 

§9.

Reklamacje dotyczÄ…ce Towarów

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta bÄ™dÄ…cego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego z tytuÅ‚u rÄ™kojmi za wady w zakresie okreÅ›lonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególnoÅ›ci w art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych przepisami obowiązującego prawa lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować pisemnie na adres: Demigod Michał Okoń ul. Nocznickiego 29a/230, 01-918 Warszawa lub mailowo na adres: vbopoland@gmail.com Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

§10.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu,
    w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć
    w rozsÄ…dnym terminie wszelkie nieprawidÅ‚owoÅ›ci zgÅ‚oszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Demigod Michał Okoń ul. Nocznickiego 29a/230, 01-918 Warszawa lub mailowo na adres: vbopoland@gmail.com

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

§10.

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Prowadzący Sklep, tj. Michał Okoń prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Demigod Michał Okoń w Warszawie, 01-918 Warszawa, ul. Tomasza Nocznickiego 29/230 NIP:9512156520, REGON: 142741686.

  2. Dane Klienta będą przetwarzane w celu:

    • zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przez czas trwania umowy i do czasu upÅ‚ywu terminów do dochodzenia roszczeÅ„;

    • rozpatrywania reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przez 1 rok po terminie upÅ‚ywu rÄ™kojmi lub rozliczeniu reklamacji;

    • dochodzenia roszczeÅ„ zwiÄ…zanych z zawartÄ… umowÄ… na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należnoÅ›ci, do czasu prawomocnego zakoÅ„czenia postÄ™powaÅ„ w tym postÄ™powania egzekucyjnego;

    • archiwizowania dokumentów rozliczeniowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO do czasu upÅ‚ywu okresu przedawnienia zobowiÄ…zania podatkowego;

  3. Dane Klienta mogą być przekazywane odbiorcom:

    • podmiotom prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność pocztowÄ… lub kurierskÄ…;

    • podmiotom umożliwiajÄ…cym ProwadzÄ…cemu Sklep dokonywanie zdalnych operacji pÅ‚atniczych;

    • bankom, w przypadku koniecznoÅ›ci prowadzenia rozliczeÅ„;

    • organom paÅ„stwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;

    • podmiotom wspierajÄ…cym ProwadzÄ…cego Sklep w prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci na zlecenie ProwadzÄ…cego Sklep, w szczególnoÅ›ci dostawcom zewnÄ™trznych systemów wspierajÄ…cym dziaÅ‚alność ProwadzÄ…cego Sklep.

  4. Klientowi przysÅ‚uguje prawo dostÄ™pu do treÅ›ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuniÄ™cia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniÄ™cia zgody w dowolnym momencie bez wpÅ‚ywu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniÄ™ciem (o ile dane przetwarzanie odbywa siÄ™ na podstawie zgody), wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa UrzÄ™du Ochrony Danych Osobowych.

  5. Podanie danych jest niezbÄ™dne do zawarcia umów, rozliczenia prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci, udzielenia odpowiedzi na kierowane wnioski, rozpatrzenia skarg i reklamacji. W pozostaÅ‚ym zakresie podanie danych jest dobrowolne.

  6. Dane osobowe nie bÄ™dÄ… przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogÅ‚yby zapadać jakiekolwiek decyzje, miaÅ‚yby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miaÅ‚oby to istotnie wpÅ‚ywać Klienta.

 

§12.

Postanowienia końcowe

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstaÅ‚ych pomiÄ™dzy ProwadzÄ…cym Sklep
    a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego zostaje poddane sÄ…dom wÅ‚aÅ›ciwym zgodnie z postanowieniami wÅ‚aÅ›ciwych przepisów Kodeksu postÄ™powania cywilnego.

  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstaÅ‚ych pomiÄ™dzy Sklepem a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sÄ…dowi wÅ‚aÅ›ciwemu ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ ProwadzÄ…cego Sklep.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

pobierz formularz pdf

bottom of page